Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FallToPieces | użytkownik

imię i nazwisko. adres zarejestrowany12.08.2008 @19:18:13 ostatnio na stronie28.02.2015 @13:42:23

.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze348 posty na forum11

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rozowaslomka    21.02.2015 @10:55:54
https://www.facebook.com/EmmaKwiatkowskaGrafika?pnref=lhc można o tu... ja też nie zaglądałam na digarta ruski rok ;p
~rozowaslomka    13.11.2012 @16:01:47
a miał być ?
~titolec87    08.02.2012 @11:53:17
dziękuje wiesz, może nawet nie wiesz, że gdzieś Twoja praca śmiga nie pod Twoim nazwiskiem, internet jest głębszy i szerszy niż wszystkie oceany ;p wiem, że psuje ale wkurza mnie to, jak człowiek się napracuje a później ktoś w parę sekund sobie weźmie i zbiera pochwały;/ z drugiej strony pocieszam się tym, że widocznie moje prace są dość dobre skoro je kradną;p
~rozowaslomka    07.02.2012 @20:58:22
no, a to smutne, bo pies jest jedynym, który jest w stanie zeżreć
dzięki
~rozowaslomka    04.11.2011 @20:44:59
to calkiem przyjemna reakcja dzieki bardzo
~Femfatal    30.10.2011 @19:53:11
inspirowałam sie obrazem ale Klimta dziękuję i pozdrawiam
~JolaG1977    12.09.2011 @20:20:45
dziękuję
+azmii    20.06.2011 @22:21:10
~insomniaofsummer    12.06.2011 @11:37:37
hey w końcu wróciłam z Duffem dla ciebie pozdrawiam
~Evels    14.03.2011 @17:21:50
dzięki za obserwację, twoja galeria jest również bardzo dobra
~eryk9    27.02.2011 @20:49:54
Witay , dziękuje za ocenę , bardzo mi miło że podobają Ci się moje prace . Pięknie rysujesz ,więc pochwały od takiej osoby to miła rzecz . Nie wiem co Ci napisać , zamiast jednej mocnej krechy ,robię tysiąc delikatnych .Przez to każdy rysunek zajmuje mi dużo czasu .............. za wiele ........... . Teraz zaczynam przygodę z akwarelą , już się nie mogę doczekać wiosny i w plener Kiedy zaglądam do Ciebie , oglądam do znudzenia http://www.digart.pl/praca/5408749/motyl.html Pozdrawiam
~alaraplewicz    26.02.2011 @13:09:10
~alaraplewicz    25.02.2011 @17:37:38
że tak powiem... Lord Voldemord jest moim sąsiadem
miało to miejsce na zacnej Mariackiej ;p
~TeSz    23.01.2011 @12:53:37
Dzięki !
~Martinez44    21.01.2011 @21:47:21
...a jadnek dzieki za odwiedziny
~Urlike    16.01.2011 @19:06:28
; - )
~Urlike    14.01.2011 @01:57:04
Nie wiem... Jest teoria, że mam gdzieś w głowie gruczoł produkujący substancje
halucynogenne. ;ddd

dziękuję ; )
~doniaa999    13.01.2011 @16:06:16
naturalnie że bez 'e' ... ostatnimi czasy wgl nie myślę o tym co pisze

Świetna galeria;D
~Arionell    03.01.2011 @17:47:00
Dzięki za komentarz, rysunek jest dla mnie tylko "urozmaiceniem" Cieszę się kiedy udaje mi się zachować proporcje.
~eryk9    28.12.2010 @19:13:53
pozdrawiam i dziękuję
~rupiah    27.12.2010 @16:06:49
dzięki!
~kandelabr    25.12.2010 @20:26:42
dokończone . tam gdzie czarne tam mrok
dzięki
~19OSTR80    25.12.2010 @17:14:58
dziękuję
~slawo6k    25.12.2010 @16:41:00
dzieki wiesz co nie wiem kompletnie z kad sie urwalem
ostatnio edytowane: 2010-12-25 16:41:39
_______
RoYo
~eryk9    25.12.2010 @14:17:24
dziękuje i pozdrawiam Świątecznie
1 2 3 4 5 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt